پرش به محتوا

ثبت شرکت در لیتوانی

ثبت شرکت در لیتوانی

ثبت شرکت در لیتوانی شامل شرایطی است که باید گام به گام با آن ها آشنا شویم تا بتوانیم با توجه به مقصود و نیتی که از ثبت شرکت در لیتوانی داریم به اهداف خود به درستی برسیم. از این رو مقاله زیر را در راستای راهنمای ثبت و اقامت در کشور لیتوانی تهیه کردیم.

افرادی که مایل هستند در لیتوانی شرکت ثبت کنند و سپس اقدام به اخذ اقامت شنگن نمایند باید ابتدا یک شرکت با مسولیت محدود (ال ال سی) ثبت نموده و سپس با فعالیت در شرکت یا نشان دادن گردش مالی به مدت حداقل 6 ماه و انجام امور حسابداری و مالیاتی اقدام به آماده سازی مدارک مربوط به درخواست اقامت نمایند و این در شرایطی امکان پذیر است که حتما 3 نفر کارمند لیتوانیایی در استخدام شرکت داشته باشید که این 3 نفر دارای حقوق و نیز مالیات می باشند این 3 نفر به مدت حداقل به مدت 3 تا 4 ماه باید در استخدام شرکت باقی بمانند.

نکاتی مهم برای افرادی که میخواهند ازطریق شرکت تازه تاسیس خود اقدام به اخذاقامت1ساله نمایند

الف:داشتن آدرس غیر مجازی

ب:ست آپ حساب داری ونیزانجام حسابداری ماهانه

ج:نشان دادن ترن اورماهانه حاقل6ماه

د:استخدام سه نفرکارمند وآماده سازی مدارک((تی آر پی))

روش های اقامت در لیتوانی

روش اول:تاسیس شعبه ایی ازشرکت درحال حاضرشمادردرلیتوانی

چنانچه شمادرحال حاضرشرکتی درخارج ازلیتوانی دارامی باشیدکه حداقل 1سال ازحیات آن میگذردمیتوانید باداشتن ترجمه رسمی مدارک شرکت ویک نامه درخواستمبنی برثبت شعبه این شرکت ونیزمعرفی نامه ازسوی شرکت مبنی براینکه شخص شما قراراست به این شعبه اعزام شود کارثبت شعبه رانجام دهید.

روش دوم: ثبت شرکت درلیتوانی

از ویژگی های اصلی شرکت با مسئولیت محدود UAB، می توان به حداقل میزان 10000 لیتاس معادل 3000 یورو ارزش سهام شرکت برای احداث شرکت و دارای حداقل یک سهامدار اشاره نمود، البته پس از ثبت شرکت شما به عنوان مدیر عامل شرکت می توانید ارزش سهام شرکت را از حساب شرکت برداشت نمایید. این نوع شرکت لیتوانیایی دارای ساختار ساده و طراحی شده برای شرکت های خصوصی بوده و بهترین گزینه در بین انواع شرکت ها برای اتباع خارجی می باشد.این نوع شرکت در لیتوانی قادر به انجام کلیه فعالیت های تجاری، بازرگانی و اقتصادی که نیازی به اخذ مجوزهای جداگانه ندارند خواهد بود.

از ویژگی های اصلی شرکت سهامی عام AB، می توان به حداقل میزان 150،000 لیتاس معادل 43.500 یورو ارزش سهام شرکت برای احداث شرکت و دارای حداقل یک سهامدار اشاره نمود. این نوع شرکت لیتوانیایی دارای فرم استاندارد برای شرکت های بزرگ عمومی بوده و تابع مقررات سنگيني به عنوان يك شركت می باشد. به خاطر داشته باشید که تاسیس شعبه در لیتوانی، شعبه مستقل در لیتوانی، شعبه وابسته در لیتوانی و دفتر نمایندگی در لیتوانی از دیگر راه های انجام فعالیت تجاری و اقتصادی در لیتوانی می باشد.

سهامداران و مدیران شرکت لیتوانیایی می توانند شخصیت حقیقی یا حقوقی از هر ملیتی باشند. سهامدار و مدیر شرکت می تواند یک نفر باشد و الزاما نیازی به سفر شخص متقاضی به لیتوانی نمی باشد و تنها با ارائه وکالتنامه معتبر به وکیل امکان پذیر بوده.

امتیاز ۵ از ۵ – ۲ رای
در حال ثبت رای
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *